اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس ادغام می‌شوند!

اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت ادغام می‌شوند
به گزارش مجله ایسوق و به نقل از صفحه لینکدین اسنپ مارکت، قرار است دو سامانه بزرگ سفارش آنلاین سوپرمارکتی کشور یعنی اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس که هر دوی آنها در اختیار گروه اسنپ هستند با هم ادغام شوند.

به گزارش مجله ایسوق و به نقل از صفحه لینکدین اسنپ مارکت، قرار است دو سامانه بزرگ سفارش آنلاین سوپرمارکتی کشور یعنی اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس که هر دوی آنها در اختیار گروه اسنپ هستند با هم ادغام شوند.

تقریبا همه ما اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس را می‌شناسیم، دو پلتفرم و سامانه سفارش آنلاین کالای سوپرمارکتی در ایران که توسط اسنپ پایه گذاری شدند. اسنپ مارکت با همکاری هایپر استار و اسنپ اکسپرس با همکاری بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای (جانبو، هفت، افق کوروش، دیلی، رفاه و…) و محلی روزانه در حال حال رائه خدمات به بیش از +70 هزار مشتری در سرار کشور هستند.

جزئیات ادغام فروشگاه‌های سوپرمارکتی اسنپ

حال پس از چند سال از راه اندازی این دوسامانه تیم‌های مدیریتی این دو شرکت تصیم به تشکیل هلدینگ سوپرمارکتی آنلاین اسنپ و ادغام این دو تیم در آن گرفته اند که نامش اسنپ Grocery (گروسری) است. در بیانیه این دو پلتفرم آمده است که هیچ گونه تغییری در تجربه کاربران این دو پلفترم ایجاد نمی‌شود و صرفا جهت بهبود فرآیندهای کاری و انسجام آنها این ادغام صورت گرفته است.

جزئیات ادغام اسنپ مارکت و اکسپرس در اسنپ گروسری

انتظار برای ادغام اسنپ مارکت و اکسپرس

طبق بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر سایت و اپلیکیشن‌های اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس قرار نیست با یکدیگر ادغام شوند. و تنها این فرآیند ادغام در خصوص تیم‌های مدیریتی و عملیاتی این دو پلتفرم بوده. اما دیر یا زود باید منتظر خبر ادغام کامل این دو سامانه بزرگ کشور باشیم، چرا که استفاده همزمان از دو سامانه برای کاربران چندان جالب و جذاب نیست و مدیران این دو شرکت که حالا با یکدیگر یکی شده اند به خوبی نسبت به این موضوع آگاه هستند.

همچنین نام گِروسِری از لحاظ تلفظ و بومی شاید خیلی مناسب سامانه جدید اسنپ که انتظار شکل گیری آن در آینده ای نچندان دور میرود نباشد.

اشتراک گذاری این مطلب در:

واتساپ
تلگرام
لینکدین
توییتر
فیسبوک

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *