مقایسه دو هتل 5 ستاره در کیش: هتل مارینا پارک یا هتل آرامیس پلاس کیش؟

هتل مارینا پارک یا هتل آرامیس پلاس کیش؟
مقایسه دو هتل 5 ستاره در کیش: هتل مارینا پارک یا هتل آرامیس پلاس کیش؟ جزیره کیش از آن دسته از مقاصد گردشگری است که نیاز به تعریف ندارد چراکه آوازه زیبایی بی‌اندازه آن به گوش همه رسیده است....

جزیره کیش از آن دسته از مقاصد گردشگری است که نیاز به تعریف ندارد چراکه آوازه زیبایی بی‌اندازه آن به گوش همه رسیده است. جزیره کیش با طبیعت بکر و تفریحات بی‌نظیرش، یکی از محبوب‌ترین جزایر جنوبی ایران شناخته می‌شود، به‌طوری‌که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای سفرهای خارجی تعطیلات خود را در سواحل زیبای کیش سپری کنند. 

یکی از چالش‌برانگیزترین مواردی که مسافران در سفر به کیش با آن مواجه می‌شوند، انتخاب هتل مناسب است. حضور پرشور گردشگران در کیش باعث شده هتل‌های زیادی در جزیره دیده شود از هتل‌های دوستاره گرفته تا هتل‌های لوکس پنج ستاره. اگر می‌خواهید اقامت لاکچری را در کیش تجربه کنید، قطعاً هتل‌های 5 ستاره بهترین گزینه برایتان خواهند بود. در میان هتل‌های لوکس کیش، هتل مارینا پارک کیش و هتل آرامیس پلاس کیش از محبوب‌ترین هتل‌ها بشمار می‌روند. اگر مردد هستید کدام هتل را برای اقامت رزرو کنید در ادامه با مقایسه هتل مارینا پارک با هتل آرامیس پلاس کیش، به شما کمک خواهیم کرد که بهترین اقامتگاه را انتخاب نمایید.

مقایسه هتل مارینا پارک با هتل آرامیس پلاس کیش

هتل مارینا و هتل آرامیس پلاس کیش هر دو به‌عنوان بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش شناخته می‌شوند که امکانات و خدمات عالی با استاندارد روز دنیا در اختیار مسافران قرار می‌دهند. ازآنجایی‌که انتخاب و سلیقه مسافران با یکدیگر تفاوت دارد، تصمیم گرفتیم هتل مارینا و هتل آرامیس پلاس را از جنبه‌های گوناگون مثل امکانات رفاهی، امکانات تفریحی، خدمات هتل، هزینه اقامت و موقعیت مکانی موردبررسی قرار دهیم تا مسافران اقامتی راحت و فراموش‌نشدنی را در کیش تجربه کنند.

معرفی هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش بشمار می‌رود؛ اگر تجربه اقامت در این هتل داشته باشید، متوجه خواهید شد که هتل مارینا پارک یک سر و گردن از هتل‌های 5 ستاره و مراکز تفریحی کیش بالاتر است. این هتل در فضایی وسیع 10 هکتار، در ساحل مرجانی خلیج همیشه فارس در سال 1390 به بهره‌برداری رسید.

 هتل مارینا پارک در این مدت کوتاه فعالیتش توانست گواهینامه و جوایزی بسیاری را از آن خود کند. تندیس طلایی مدیریت کیفیت از سوئیس، جایزه شعف مشتری از انگلستان، جایزه کسب‌وکار برتر خاورمیانه، جایزه بهترین عملکرد مدیریت از تحقیقات کیفیت اروپایی و… تنها بخشی از افتخارات این هتل می‌باشد. همچنین هتل مارینا پارک دارای گواهینامه بین‌المللی ایزو 2010، ایزو 2012، ایزو 2008 و… است.

از جوایز و افتخارات هتل مارینا پارک کیش که بگذریم، معماری فوق‌العاده زیبا و طراحی شیک هتل اولین چیزی است که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند؛ البته ناگفته نماند شیک بودن هتل تنها به ساختمان هتل ختم نمی‌شود، بلکه همه بخش‌های هتل از اتاق‌ها گرفته تا لابی و رستوران از فضایی مدرن و مجلل برخوردارند.

واحدهای اقامتی مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک در 2 طبقه و 186 باب واحد اقامتی متنوع پذیرای مهمانان است. واحدهای اقامتی دل‌باز و شیک به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که چشم‌اندازی رو به پارک هتل و دریا دارند و این چشم‌انداز بسیار زیبا اقامت آرامش بخشی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. در ادامه به بررسی واحدهای اقامتی هتل مارینا می‌پردازیم.

اتاق دبل: اتاق‌های دبل هتل مارینا پارک، اتاق‌هایی با متراژ 36.5 متر ظرفیت دو نفر می‌باشد؛ این نوع واحد اقامتی دارای یک‌تخت خواب دبل است که اضافه کردن تخت اضافه، با پرداخت هزینه، امکان‌پذیر است. از جذابیت اتاق‌های دبل می‌توان به چشم‌انداز دریای خلیج‌فارس و پارک هتل اشاره کرد.

 اتاق تویین: اتاق‌های توبین درواقع همان اتاق‌های دبل هستند با این تفاوت تخت خواب این اتاق شامل دو تخت سینگل است که مسافران با پرداخت هزینه می‌توانند یک‌تخت به اتاق اضافه کنند. این نوع اتاق‌ها با توجه به چشم‌اندازشان به دودسته تویین دریا و تویین پارک تقسیم می‌شود.

جونیور سوئیت یک‌خوابه: اتاق‌های جونیور سوئیت در فضایی وسیع‌تر (64 متر) با ظرفیت 2 نفر طراحی‌شده‌اند. در این واحد اقامتی امکان ظرفیت اضافه وجود دارد.

جونیور سوئیت دوخوابه: جونیور سوئیت‌ها با داشت فضای نشیمن و اتاق‌خواب، گزینه خوبی برای اقامت راحت هستند. این واحد اقامتی دارای 2 خواب و ظرفیت 4 نفر می‌باشد.

سوئیت یک‌خوابه: سوئیت‌های هتل مارینا پارک یکی از بهترین واحدهای اقامتی این هتل می‌باشد که ضمن فضای نشیمن شیک و وسیع (98 متر) دارای یک اتاق‌خواب با یک‌تخت خواب دبل می‌باشد که امکان تخت اضافه در این سوئیت وجود دارد.

سوئیت دوخوابه: سوئیت‌های دوخوابه این هتل بهترین گزینه برای اقامت با خانواده است چراکه این سوئیت با فضایی بالغ‌بر 120 متر، داری 4 ظرفیت نفر است و ظرفیت دو نفر اضافه نیز دارد.

سوئیت رویال: اگر به دنبال مکانی برای اقامت گروهی یا خانوادگی هستید، سوئیت رویال هتل مارینا، برای اقامت مهمانان پرجمعیت 6 تا 7 نفر طراحی‌شده است.

امکانات واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک

اگر می‌خواهید در طول سفر به کیش اقامت آسوده‌ای را تجربه کنید، واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک، با بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات رفاهی اقامت راحتی را برایتان رقم خواهد زد. همه واحدهای اقامتی این هتل به امکاناتی همچون به یخچال و مینی بار، مبلمان، دراور، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و لوازم‌آرایشی و بهداشتی مثل سشوار، حوله، شامپو و صابون، میز کار، تلفن، سرویس چای و قهوه، اینترنت، صندوق امانات اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، تلویزیون و شبکه‌های ماهواره‌ای و… مجهز هستند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل مارینا پارک

مسافرانی که در سفر به کیش در هتل مارینا پارک اقامت دارند در طول اقامت با وعده صبحانه به‌صورت رایگان پذیرایی می‌شوند اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده خودشان است. البته نیازی نیست برای صرف ناهار و شام یا حتی میان وعده از هتل خارج شوند زیرا این هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ باکیفیت است.

رستوران لوتوس یکی از بهترین رستوران‌های کیش است که در هتل مارینا پارک واقع‌شده است؛ در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت در فضایی دل‌نشین و دنج سرو می‌شود. اگر هوس نوشیدنی یا دسر کردید، کافی‌شاپ‌های هتل (تی بار و کافه مارین) با اجرای موسیقی زنده آماده پذیرایی از مهمانان هستند؛ علاوه بر کافی‌شاپ‌های هتل در کنار ساحل کافه‌هایی به چشم می‌خورد.

ساحل اختصاصی هتل مارینا کیش

جزیره کیش همیشه به تفریحات آبی هیجان‌انگیزش معروف بوده؛ اگر شما هم به تفریحات آبی علاقه‌مند هستید جالب است بدانید هتل مارینا دارای ساحل اختصاصی است که در آن امکان تفریحاتی همچون پدل بورد، پتر بازی با پاراسل، کایاک سواری، شاتل سواری، جت اسکی، غواصی، بنانا سواری، ماشین پرواز و… می‌باشد. همچنین این هتل چندین استخر آب شیرین با ساحل ماسه‌ای برای مهمانان خود فراهم کرده است.

در ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک تعدادی استراحتگاه، کافی‌شاپ، فروشگاه لوازم ماهیگیری و غواصی به چشم می‌خورد. چنانچه دوست دارید در آب‌های خلیج‌فارس غواصی کنید و دنیای زیر دریا را کشف کنید در کلوپ غواصی ساحل، این امر امکان‌پذیر است. بخشی از این ساحل به‌جای پارک انواع شناورهای تفریحی اختصاص‌یافته است که معمولاً به نگهداری، سوخت‌گیری، شستشو، تعمیر شناورهای می‌پردازند.

مجموعه ورزشی و استخر هتل مارینا

هتل مارینا پارک کیش در میان ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش بسیار محبوب است، چراکه این افراد در طول اقامت می‌توانند از امکانات ورزشی هتل بهره‌مند شوند. استخر، سونا و جکوزی از بهترین امکانات ورزشی این هتل می‌باشد و مهمانان می‌توانند پس از یک روز خسته‌کننده با آب‌تنی یا ماساژ خستگی را از تنشان بیرون کنند و آرامش را به روح و جسمشان هدیه دهند. البته امکانات ورزشی هتل مارینا پارک به ورزش‌های آبی ختم نمی‌شود بلکه سالن بدن‌سازی و زمین‌های ورزشی مثل زمین تنیس بخش دیگری از امکانات ورزشی هتل برای مسافران است.

سالن همایش و کنفرانس هتل مارینا پارک

سالن همایش و کنفرانس یکی از بهترین امکانات هتل برای افرادی که برای برگزاری جلسات کاری به کیش سفرکرده‌اند، می‌باشد. اگر در کیش به دنبال مکانی برای برگزاری همایش یا جلسات کاری هستید، سالن همایش و کنفرانس هتل مارینا پارک قطعاً یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود.

سالن کامتینا با تمام امکانات صوتی و تصویری پیشرفته و پذیرایی میان وعده با ظرفیت 300 به شما کمک خواهد کرد که همایش باکیفیتی را برگزار کنید. علاوه بر سالن همایش، این هتل دارای یک اتاق جلسه مجهز با ظرفیت 18 نفر می‌باشد. با انتخاب این اتاق جلسه خیالتان از برگزاری یک جلسه عالی راحت باشد.

سایر امکانات هتل مارینا پارک

این هتل 5 ستاره از ابتدای فعالیت خود همواره سعی کرده است با ارائه بهترین خدمات و امکانات رضایت مهمانان را جلب کند و تاکنون در این امر بسیار موفق عمل کرده است.

 بی‌شک هتل مارینا پارک برای همه افراد با هر سلیقه‌ای می‌تواند اقامت خوشی را رقم بزند؛ اگر به تفریحات آبی علاقه‌ای ندارید، می‌توانید در پارک هتل قدم بزنید و از هوای خوش لذت ببرید یا اینکه با دوچرخه در محوطه هتل به گشت‌وگذار بپردازید. یکی دیگر از بهترین امکانات این خدمات ماساژ است چنانچه احساس خستگی می‌کنید با مراجعه به سال ماساژ هتل، با یک ماساژ تایلندی انرژی را به خود بازگردانید. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی هتل مارینا می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت 100 خودرو، اتاق چمدان، بازی ویدئویی، خشک‌شویی، ترانسفر برگشت با هزینه، اینترنت رایگان نامحدود، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، آسانسور، خدمات خانه‌داری، کافی‌نت و… اشاره کرد.

امکانات هتل مارینا پارک

موقعیت مکانی هتل مارینا پارک

اگر هدفتان از سفر به کیش تفریح و گشت‌وگذاری در این جزیره است، در هنگام رزرو هتل به موقعیت مکانی هتل دقت کنید چراکه انتخاب هتل با موقعیت مکانی مناسب می‌تواند هزینه رفت‌وآمد شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

هتل مارینا پارک در یکی از زیباترین مناطق جزیره کیش واقع‌شده است که دسترسی به ساحل و جاذبه‌های دیدنی کیش را آسان می‌سازد. ساحل اختصاصی زیبای خلیج‌فارس در 395 متری هتل مارینا قرارگرفته و مسافران به‌راحتی از مسیر فضای سبز هتل در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند وارد اسکله شوند و از قدم زدن در کنار ساحل یا تفریحات جذاب دریایی لذت ببرند.

فارغ از امکانات عالی هتل، موقعیت مکانی بسیار خوب هتل مارینا پارک باعث شده اقامت در این هتل انتخاب بسیاری از مسافران در سفر به کیش باشد. فاصله مهم‌ترین مراکز تفریحی کیش تا هتل مارینا پارک کیش به شرح زیر است:

فاصله هتل تا ساحل سیمرغ، 6 دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا پارک ساحلی سیمرغ، 9 دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا ساحل و بازار مرجان، 15 دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها: 6 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا پلاژ آقایان، 7 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا پلاژ بانوان، 12 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا مرکز خرید پردیس 1 و 2، 6 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز، 15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا پیست کارتینگ، 9 دقیقه با ماشین

قیمت رزرو اتاق در هتل مارینا پارک کیش

هزینه هتل یکی از مهم‌ترین عوامل در تصمیم‌گیری مسافران است؛ زیرا مسافران می‌خواهند درازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، خدمات و امکانات خوبی را دریافت کنند. هزینه اقامت در هتل مارینا پارک بر اساس عواملی همچون نوع اتاق انتخابی، تعداد مهمانان، مدت‌زمان اقامت، سفر در ایام پیک یا غیر پیک و… قیمت‌گذاری می‌شود اما به‌طورکلی، ازآنجایی‌که این هتل جزو بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش محسوب می‌شود از هتل‌های گران کیش می‌باشد اما ویژگی‌های مثبت این هتل مثل صبحانه رایگان، استفاده رایگان از استخر، سونا و جکوزی برای مهمانان و همچنین خدمات ترانسفر بدون هزینه باعث شده مسافران اقامت مقرون‌به‌صرفه‌ای را در لوکس‌ترین هتل کیش تجربه کنند.

قوانین پذیرش هتل مارینا پلاس

پذیرش مسافران تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.

پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با ارائه شناسنامه عکس‌دار زوجین صورت می‌گیرد.

تحویل اتاق در هتل مارینا در ساعت 14 انجام می‌شود و هتل هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تحویل زودهنگام هتل ندارد.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن ویزای مهرشده و مهر ورود به ایران انجام می‌شود.

ورود حیوانات خانگی به هتل مارینا پارک ممنوع است.

معرفی هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس از هتل‌های 5 ستاره و لوکس بالا رده کیش بشمار می‌رود که در سال 1399 در 14 طبقه فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود. درست است که سال‌های زیادی از تأسیس هتل آرامیس پلاس نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه توانسته با ارائه بهترین خدمات و امکانات، اقامت فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود رقم بزند.

این هتل در چند قدمی ساحل دریای خلیج‌فارس واقع‌شده است و این را می‌توان یکی از بهترین ویژگی‌های هتل آرامیس پلاس کیش دانست، زیرا مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند با پای پیاده به ساحل بروند و از طبیعت بکر زیبا بهره‌مند شوند.

جالب است بدانید این هتل درمجموع دارای 14 طبقه می‌باشد که 9 طبقه آن در سطح زمین به‌صورت طبقات مثبت ساخته‌شده است و 3 طبقه دیگر به‌صورت طبقات منفی در بخش زیرین پارکینگ بناشده‌اند. واحدهای اقامتی در طبقات بالا چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی را از سطح شهر برای مهمانان فراهم کرده‌اند.

اگر از کسانی که تجربه سفر به کیش را داشته راجع بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش بپرسید، قطعاً نام هتل آرامیس پلاس را خواهید شنید. پس اگر می‌خواهید در هتلی لوکس با امکانات لاکچری اقامت داشته باشید، هتل آرامیس پلاس کیش گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

معرفی هتل آرامیس پلاس کیش

واحدهای اقامتی هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس دارای 171 باب واحد اقامتی در طبقات مختلف است؛ واحدهای اقامتی این هتل برخلاف هتل مارینا پارک از تنوع پایینی برخوردارند به‌طوری‌که می‌توان آن‌ها را به سه دسته تقسیم کرد که هرکدام در فضایی شیک و تمیز اقامت راحتی را برای مسافران فراهم می‌نمایند. واحدهای اقامتی هتل آرامیس پلاس به شرح زیر است:

اتاق دوتخته جزیره: این واحدهای اقامتی محیطی شیک و راحتی را برای مسافران به ارمغان می‌رود که با ظرفیت دو نفر دارای یک‌تخت دبل یا دو تخت سینگل می‌باشد؛ البته امکان اضافه کردن تخت اضافه برای خردسال (0 تا 5) به‌صورت رایگان در این نوع اتاق‌ها وجود دارد. لازم به ذکر است رزرو اتاق دوتخته جزیره به همراه صبحانه می‌باشد.

اتاق سه تخته جزیره: اتاق‌های سه تخته جزیره ویژه خانواده‌های کم‌جمعیت یا اقامت دوستانه طراحی‌شده‌اند که شامل یک‌تخت دونفره دبل و یک‌تخت سینگل می‌باشد؛ به‌طورکلی ظرفیت این اتاق‌ها 3 بزرگسال و یک خردسال است. فارغ از امکانات بسیار خوب این واحد اقامتی، چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها موردتوجه مسافران قرارگرفته است برخی از واحدهای اقامتی چشم‌اندازی به دریا و برخی به جزیره دارند. اقامت در اتاق‌ها نیز با وعده صبحانه رایگان همراه است.

سوئیت یک‌خوابه: اگر می‌خواهید در فضایی دل‌باز با چشم‌انداز زیبای دریای خلیج‌فارس اقامت داشته باشید، سوئیت‌های هتل آرامیس پلاس بهترین اقامتگاه برایتان خواهد بود. ظرفیت این اتاق‎های شامل 3 نفر و دارای یک‌تخت دونفره دبل و یک‌تخت سینگل می‌باشد و همچنین هزینه اقامت برای خردسالان در این اتاق رایگان است. مسافرانی که در سوئیت‌های یک‌خوابه هتل آرامیس پلاس را برای اقامت انتخاب می‌نمایند، در طول اقامت با وعده صبحانه پذیرایی می‌شوند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آرامیس پلاس

هنگام رزرو کردن هتل، بررسی امکانات واحدهای اقامتی هتل یکی از مهم‌ترین مواردی است که مسافران باید به آن توجه کنند؛ چراکه همه می‌خواهند اقامت راحتی را در طول سفر تجربه نمایند. اگر بخواهیم امکانات و خدمات رفاهی واحدهای هتل آرامیس را با سایر هتل‌های 5 ستاره مثل هتل مارینا پارک کیش مقایسه کنیم، این هتل هیچ‌چیزی از امکانات، کم ندارد.

تمامی واحدهای اقامتی هتل آرامیس پلاس کیش از امکانات و خدماتی همچون، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، یخچال، تلفن داخلی، سیستم گرمایشی و سرمایشی پیشرفته، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، قفل در هوشمند و… اشاره کرد. اگر نگران وسایل ارزشمند خود هستید خیالتان راحت باشد، چراکه وجود صندوق امانات در همه واحدهای اقامتی هتل آرامیس پلاس، امنیت وسایل ارزشمند شما را تضمین می‌کند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آرامیس پلاس

رستوران و کافی‌شاپ هتل آرامیس پلاس کیش

وجود رستوران باکیفیت و کافی‌شاپ در هتل برای مهمانان دارای اهمیت است؛ همان‌طور که گفته شد هتل آرامیس پلاس با سرو رایگان صبحانه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند اما دیگر وعده‌های غذایی، بر عهده مسافران است. در این شرایط رستوران هتل به مسافران کمک می‌کند برای صرف غذا از هتل خارج نشوند.

در طبقه اول هتل آرامیس پلاس، رستوران بسیار شیک و مجلل دیده می‌شود که ظرفیت آن چیزی حدود 500 نفر می‌باشد. خیالتان از طعم و کیفیت غذاهای این رستوران راحت باشد زیرا غذاهای این رستوران توسط بهترین آشپزهای بین‌المللی و با مواد ارگانیک تازه طبخ می‌شود. بی‌شک منوی غذایی رستوران هتل پاسخگوی هرکسی با هر ذائقه غذایی می‌باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیط لاکچری سرو می‌شود. اگر هوس فست‌فود کردید به فودکورت هتل بروید و از خودتان با انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها، همبرگر و… پذیرایی کنید.

کافی‌شاپ هتل آرامیس پلاس یکی از آرامش‌بخش‌ترین بخش‌های هتل می‌باشد؛ این کافی‌شاپ در محیطی دنج و با دکوراسیون لایت آماده پذیرایی از مهمانان است. شما در این کافی‌شاپ با دنیایی از نوشیدنی‌های سرد گرم، کیک، بستنی و دسرهای گوناگون مواجه خواهید شد. بی‌شک بهترین طعم دسرهای زندگی‌تان را در کافی‌شاپ هتل آرامیس پلاس تجربه خواهید کرد. در نظر داشته باشید شما می‌توانید با رزرو کافی‌شاپ هتل آرامیس پلاس کیش، مراسمات مهم زندگی‌تان مثل خواستگاری، نامزدی، تولد، سالگرد ازدواج و… در این مکان برگزار کنید و لحظات فراموش‌نشدنی را به ثبت برسانید.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل آرامیس پلاس کیش

اگر در طول اقامتتان در کیش قرار است بیشتر زمانتان را در هتل سپری کنید بهتر است هتلی را انتخاب کنید که دارای امکانات ورزشی و تفریحی خوبی باشد و این امکانات بتواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. خوشبختانه هتل آرامیس پلاس امکانات تفریحی متنوعی را در اختیار مهمانان قرار داده است که یکی از بهترین آن‌ها را می‌توان مجموعه آبی نام برد. این مجموعه آبی با داشتن استخر شنا، سونا، جکوزی و استخر کودکان برای همه افراد در هر سنی بسیار جذاب خواهد بود همچنین مجموعه آبی هتل آرامیس طبق استاندارد ساخته‌شده است پس خیالتان بابت ایمنی استخر راحت باشد.

چنانچه ورزش بخش جداناپذیر از زندگی شماست، ورزش و سلامتی امری باارزش برایتان است، خبر خوش این است که با اقامت در هتل آرامیس می‌توانید برنامه ورزشی خود را مثل همیشه انجام دهید. در هتل آرامیس پلاس سالن بدن‌سازی می‌بینیم که مجهز به تجهیزات ورزشی پیشرفته می‌باشد. قطعاً سالن بدن‌سازی این هتل هر آنچه که ورزشکاران برای یک ورزش حرفه‌ای نیاز داشته باشند، در اختیارتان قرار می‌دهد و این یکی از بهترین ویژگی‌های هتل آرامیس پلاس از دیدگاه ورزشکاران است.

از دیگر خدمات تفریحی و ورزشی هتل، می‌توان به سالن ماساژ اشاره کرد. اگر در سفر به کیش احساس خستگی جسمی و روحی کردید زمانی از دغدغه‌های زندگی فاصله بگیرید و با یک ماساژ جانانه خستگی را از تنتان بیرون کنید و آرامش را به خود هدیه دهید.

شایان‌ذکر است امکانات تفریحی و ورزشی هتل آرامیس پلاس به همین موارد ذکرشده ختم نمی‌شود، بلکه فضای سبز برای قدم زدن، اتاق بازی برای کودکان، سالن بیلیارد برای تفریحات دوستانه و سالن بدمینتون از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌باشد.

سالن همایش هتل آرامیس پلاس

هتل آرامیس پلاس همانند هتل مارینا پلاس دارای سالن همایشی برای برگزاری ضیافت‌های شما می‌باشد. سالن همایش از امکانات ویژه هتل بشمار می‌رود که در فضایی وسیع و مجهز به سیستم پیشرفته صوتی و تصویری به شما در برگزاری مراسم عالی کمک خواهد کرد. پس اگر در جزیره کیش به دنبال فضایی برای برگزاری جلسات کاری یا مهمانی خانوادگی هستید، سالن همایش هتل آرامیس از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود. توجه داشته باشید برای رزرو سالن همایش هتل آرامیس می‌بایست با مدیریت هتل هماهنگی کنید.

سایر امکانات هتل آرامیس پلاس

همان‌طور که می‌دانید هتل آرامیس پلاس کیش ازجمله هتل‌های نوساز جزیره کیش بشمار می‌رود، اما خدمات و امکانات رفاهی عالی هتل باعث شده در همین مدت کوتاه به‌عنوان بهترین هتل 5 ستاره کیش در میان مسافران مشهور باشد و همچنین در لیست هتل‌های لاکچری کیش قرار بگیرد.

از بهترین خدمات و امکانات هتل آرامیس پلاس می‌توان به چهار آسانسور مجزا و یک آسانسور پانوراما شیشه‌ای برای استفاده عموم افراد، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، لابی شیک، کانتر برای عکاسی، خدمات تور گردشگری در جزیره کیش، اتاق چمدان، فضای سبز، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری و… اشاره کرد.

 لازم به ذکر است اگر با ماشین شخصی به جزیره کیش سفرکرده‌اید، اقامتگاهی را انتخاب کنید که دارای پارکینگ باشد تا در طول اقامت خیالتان بابت امنیت خودرو راحت باشد. هتل آرامیس پلاس پارکینگی سرپوشیده را با ظرفیت 20 خودرو به‌صورت رایگان برای مهمانان فراهم کرده است.

یکی دیگر از بهترین خدمات هتل، اینترنت رایگان است. این روزها که اینترنت از موارد الزامی در زندگی افراد است، مسافران می‌توانند در لابی هتل از اینترنت نامحدود رایگان بهره‌مند شوند. همچنین در لابی هتل فروشگاهی دیده می‌شود، این خدمات عالی هتل باعث شده مسافران برای خرید برخی اجناس لازم نباشد مسافت طولانی مراکز خرید را طی کنند.

به گفته مهمانان کادر مجرب و حرفه‌ای هتل از امتیازات ویژه هتل محسوب می‌شود؛ پرسنل هتل به‌صورت شبانه‌روزی با برخورد خوش آماده پذیرایی از مسافران می‌باشند.

موقعیت مکانی هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس در کنار میدان پردیس کیش و منتهی به خیابان رودکی واقع‌شده است. اگر هدفتان از سفر به کیش خرید و گشت‌وگذار در مراکز خرید رنگارنگ است، بهتر است هتلی را رزرو کنند که در نزدیک مراکز خرید کیش باشد. هتل آرامیس پلاس ازنظر موقعیت مکانی فاصله کوتاهی با بهترین مراکز خرید کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید کیش مال، مرکز خرید کتو، مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید پارسیس و… دارد. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌نمایند می‌توانند با کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی، خودشان به مراکز خرید معروف کیش برسانند.

هتل آرامیس پلاس در مقایسه با هتل مارینا پارک، فاصله بیشتری با ساحل خلیج‌فارس دارد اما بااین‌حال مسافران می‌توانند باکمی پیاده‌روی به ساحل زیبای خلیج‌فارس بروند و از آرامش دریا و قدم روی ماسه‌های نرم خلیج‌فارس لذت ببرند.

هتل آرامیس پلاس نه‌تنها دسترسی آسانی به مراکز خرید کیش فراهم کرده، بلکه با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به جاذبه‌های تفریحی و گردشگری کیش خواهید داشت. فاصله هتل آرامیس پلاس به مراکز تفریحی و گردشگری کیش به شرح زیر است:

فاصله هتل تا اسکله قدیمی کیش:

فاصله هتل تا برج ایفل کیش: 4 دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا ساحل درختان نارگیل کیش: 10 دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا اسکله قدیمی کیش: 16 دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا پلاژ آقایان: 4 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا پلاژ بانوان: 7 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا پارک برفی پنگوئن: 5 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا باغ پرندگان کیش: 10 با ماشین

فاصله هتل تا پارک دلفین‌ها: 10 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز: 14 دقیقه با ماشین

قیمت رزرو اتاق در هتل آرامیس پلاس کیش

یکی از بهترین ویژگی‌های هتل آرامیس پلاس کیش، هزینه مقرون‌به‌صرفه رزرو اتاق است. بااینکه این هتل ازجمله هتل‌های لوکس 5 ستاره جزیره کیش محسوب می‌شود اما با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد یک هتل اقتصادی بشمار می‌رود. هزینه اقامت در هتل آرامیس پلاس بر اساس عواملی همچون نوع اتاق، تعداد مسافران، مدت‌زمان اقامت محاسبه می‌شود همچنین در ایام پیک سفر هزینه اقامت در این هتل تا حد مشخصی با افزایش قیمت همراه است؛ اما شما می‌توانید با رزرو آنلاین هتل، با تخفیف ویژه در این هتل اقامت داشته باشید.

اگر بخواهیم دو هتل مارینا پارک کیش و آرامیس پلاس را ازنظر هزینه مقایسه کنیم، هزینه اقامت در هتل مارینا پارک کیش، گران‌تر است.

قوانین پذیرش هتل آرامیس پلاس

مهمانان هنگام پذیرش می‌بایست مدارک شناسایی معتبر مثل کارت ملی و شناسنامه یا پاسپورت ارائه دهند.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران امکان‌پذیر است.

چنانچه مسافران قبل از ساعت 14 وارد هتل شوند، هتل هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت 14 ندارد.

پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

ورود حیوان خانگی به هتل ممنوع می‌باشد.

کدام هتل را برای اقامت در کیش انتخاب کنیم؟

اکنون هتل مارینا پارک و هتل آرامیس پلاس را از جنبه‌های متفاوت موردبررسی قراردادیم، اما کدام هتل برای اقامت مناسب‌تر است؟

اینکه کدام هتل برای اقامت مناسب‌تر است بستگی به خودتان دارد. مناسب‌ترین هتل برای اقامت، آن هتلی است که با هدفتان از سفر به کیش و بودجه‌تان سازگار باشد. هتل مارینا پارک و هتل آرامیس هر دو از هتل‌های 5 ستاره معروف کیش هستند که هرکدام طرفداران خاص خودش را دارد؛ اما به‌طورکلی اگر دوست دارید در سفر به کیش لذت تفریحات آبی را تجربه کنید، بهتر است هتل مارینا پارک را برای اقامت انتخاب کنید؛ اما اگر بازار گردی و گشت‌وگذار در مراکز خرید متنوع کیش اولویت سفرتان است، هتل آرامیس پلاس گزینه بهتری برای اقامت خواهد بود.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم دو هتل برتر کیش، یعنی هتل آرامیس پلاس و هتل مارینا پارک را با جزئیات کامل با یکدیگر مقایسه کنیم؛ اما قطعاً اقامت در هرکدام از این هتل‎ها تجربه فراموش‌نشدنی را از سفر به کیش برایتان به دنبال خواهد داشت، چراکه هم هتل آرامیس پلاس و هم هتل مارینا پارک کیش همواره با ارائه خدمات و امکانات عالی، رضایت مهمانان را جلب کرده‌اند.

اشتراک گذاری این مطلب در:

واتساپ
تلگرام
لینکدین
توییتر
فیسبوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *