هدیه بیبی دوج صرافی تبدیل

هدیه ثبت نام در صرافی تبدیل 1402
هدیه ثبت نام و احراز هویت صرافی ارز دیجیتال تبدیل

صرافی ایرانی تبدیل که به عنوان یکی از بهترین صرافی های رمز ارز در 2 سال اخیر شناخته میشود، در قالب یک جشنواره ای جدید به کاربرانی که نسبت به ثبت نام و تکمیل احراز هویت خود در تبدیل اقدام کنند، 150 میلیون بیبی‌ دوج هدیه میدهد. که ارزش حدودی آن 0.3 دلار می باشد. در ادامه به شرایط آموزش دریافت این هدیه جذاب و نحوه کسب درآمد از صرافی تبدیل می پردازیم.

شرایط دریافت هدیه تبدیل چیست؟

شرایط دریافت هدیه 150 میلیونی بیبی دوج در صرافی تبدیل بسیار ساده است. برای این کار ابتدا باید در سایت این صرافی ثبت نام کنید. برای این منظور باید از کد معرف استفاده کنید. جهت ثبت نام در تبدیل با کد معرف روی تصویر زیر بزنید

در مرحله بعد و پس از ثبت نام در صرافی تبدیل، باید احراز هویت خود را هم تکمیل کنید. توجه کنید که دریافت هدیه تنها در صورت تکمیل احراز هویت و تایید شدن آن توسط صرافی تبدیل امکان پذیر است. در پایان درصورتی که احراز هویت شما تایید شود، مبلغ 150 میلیون توکن بیبی دوج توسط صرافی تبدیل به کیف پولتان اضافه خواهد شد.

کسب درآمد ازصرافی تبدیل

اگر علاقه‌مند به کسب درآمد از طریق ارز های دیجیتال آن هم بدون خرید و فروش (ترید) هستید، صرافی تبدیل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. با دعوت هر یک از دوستان خود به صرافی تبدیل علاوه بر دریافت 25% از کارمزد معاملاتشان، تا تاریخ 1 خرداد 1402 نیز به ازای هر ثبت نام و تکمیل احراز هویت دوستان خود 150 میلیون بیبی دوج به شما و 150 میلیون بیبی‌دوج به دوستان دعوت شده شما هدیه داده خواهد شد.

ایردرآپ صرافی تبدیل

علاوه بر این کمپین پیشنهاد می کنیم که هدیه صرافی والکس را از دست ندهید.

آیا صرافی تبدیل معتبر است؟

بله، صرافی تبدیل در حدود 2 سال است که در ایران فعالیت دارد، و تاکنون خدمات رقابتی بی نظیری را در حوزه رمز ارز ها ارائه کرده نظیر سفارش گذاری oco و حد سود و ضرر که در واقع اولین صرافی ایرانی بود که این خدمات را از بتدای فعالیت خود ارائه کرده.

هدیه ثبت نام صرافی تبدیل رو چطور دریافت کنم؟

برای دریافت هدیه ثبت نام در صرافی تبدیل کافی است، کد معرف این مطلب را در هنگام ثبت نام در تبدیل وارد نمایید و پس از ثبت نام احراز هویت خود را نیز تکمیل کنید. پس از تایید هویتتان توسط صرافی هدیه به کیف پول شما واریز می گردد.

هدیه صرافی تبدیل چیست؟

150 میلیون توکن بیبی (تقریبا معادل 0.3 تتر یا دلار) می باشد.

نحوه دریافت هدیه بیبی دوج صرافی تبدیل !

همانگونه که در این مطلب بطور کامل اشاره کردیم. کافی است کد معرف را در مرحله ثبت نام وارد کنید و سپس احراز هویت خود را تمکیل نمایید.

جشنواره صرافی تبدیل تا چه زمانی است؟

از 18 اردیبهشت تا 1 خرداد 1402 مهلت شرکت در این جشنواره را دارید.

اشتراک گذاری این مطلب در:

واتساپ
تلگرام
لینکدین
توییتر
فیسبوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *