هدیه ثبت نام در صرافی کیوسک

هدیه ثبت نام در صرافی کیوسک
هدیه بیت کوین صرافی کیوسک برای احراز هویت و ثبت نام کاربران جدید

صرافی ارز دیجیتال کیوسک، برای جذب کاران جدید به خود، به کاربران جدیدی که در کیوسک با استفاده از کد معرف دوستان خود ثبت نام کنند و سپس احراز هویت خود را تکمیل نمایید معادل 20 هزار تومان بیت کوین (BTC) به عنوان هدیه احراز هویت در کیوسک پرداخت می کند. در ادامه بطور کامل نحوه دریافت آن را توضیح خواهیم داد.

شرایط دریافت هدیه احراز هویت چیست؟

برای دریافت این هدیه ارزشمند باید حتما هنگام ثبت نام کد معرف یکی از کاربران قدیمی صرافی کیوسک را وارد نمایید. در غیر اینصورت هدیه ای به شما پرداخت نخواهد شد. برای دریافت هدیه کافی است از روی بنر زیر بزنید. کد دعوت به صورت خودکار برایتان ثبت خواهد شد. پس از ثبت نام احراز هویت خود را تکمیل کنید.

هدیه 20 هزار تومانی صرافی کیوسک
هدیه ثبت نام در صرافی کیوسک – بیت کوین رایگان

نحوه انجام احراز هویت در کیوسک

انجام احراز هویت در صرافی کیوسک از انجام احرازهویت در صرافی های دیگر بسیار متفاوت می باشد. تنها یک عکس از کارت ملی خود و یک عکس سفلی از چهره کافی است. هوش مصنوعی احراز هویت شما را بصورت خودکار بررسی و تایید می کند این یعنی در چند ثانیه احرازهویت شما تایید و هدیه 20 هزار تومنی بیت کوین کیوسک برایتان واریز می گردد. برای ثبت نام در کیوسک کافی است اینجا بزنید یا در هنگام ثبت نام کد معرف 3680448 را وارد نمایید.

سند واریز در کیوسک

سند واریز هدیه به کاربران در صرافی کیوسک در تصویر زید آمده است.

هدیه ثبت نام در صرافی کیوسک - بیت کوین رایگان
هدیه ثبت نام در صرافی کیوسک – بیت کوین رایگان

کسب درآمد از صرافی کیوسک

پس از ثبت نام و تکمیل احراز هویت خود در صرافی کیوسک می توانید از بخش دعوت از دوستان، لینک دعوت خود را کپی نمایید و آن را برای دوستان خود بفرستید تا با ثبت نام آنها به مقدار 30 هزار تومن به شما و 20 هزار تومان به دوستان شما پرداخت شود. در ابعاد گسترده و با اشتاک گذاری لینک خود در گروه های تلگرام می توانید تعداد زیادی را دعوت کرده و مبلغ قابل توجهی هدیه دریافت نمایید

ربات تلگرامی کسب ترون

هنگامی که مبلغ هدیه شما به حدودا 345 هزار تومان رسید می توانید بیت کوین های هدیه را بفروشید و سپس درخواست برداشت ریالی بزنید تا مبلغ به حساب بانکی شما واریز گردد.

نحوه دریافت هدیه احراز هویت صرافی کیوسک!

برای دریافت هدیه احراز هویت در صرافی کیوسک کافی است مطابق راهنمای این مقاله عمل کنید. و کد معرف 3680448 را در هنگام ثبت نام وارد نمایید

کد معرف صرافی کیوسک دات نت

این کد را می توانید از این مطلب دریافت کرده و در بخش ثبت نام کیوسک وارد نمایید.

آیا صرافی کیوسک امن می باشد؟

در یک کلام می توان گفت صرافی کیوسک صرافی معتبری است. اما هیچ کدام از صرافی های داخلی و خارجی محل امنی برای نگهداری ارز دیجیتال نیست.

هدیه صرافی کیوسک چقدر ارزش دارد؟

معادل 20 هزار تومان به دعوت شونده و 30 هزار تومان به دعوت کننده در لحظه تایید احراز هویت کوین داده میشود.

اشتراک گذاری این مطلب در:

واتساپ
تلگرام
لینکدین
توییتر
فیسبوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *