هدیه صرافی اکسکوینو در جشنواره برکت

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو excoino

صرافی رمز ارز ایرانی اکسکوینو (excoin) از ابتدای ماه رمضان یعنی از فروردین ماه 1401 تا بیست و یکم خرداد ماه سال جاری در جشنواره ای با نام برکت به کاربرانی که از دوستان خود برای عضویت در این صرافی دعوت کنند، از 10 کاردانو تا 1 بیت کوین بدون قرعه کشی به عنوان پاداش پرداخت خواهد کرد. در ادامه به نحوه شرکت در جشنواه برکت خواهیم پرداخت.

نحوه شرکت در جشنواره برکت اکسکوینو

برای شرکت در این جشنواره و کسب درآمد از اکسکوینو کافی است ابتدا از طریق لمس تصویر زیر به صفحه ثبت نام در صرافی اکسکوینو منتقل شوید. حال باید ثبت نام خود را انجام دهید.

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو excoino

درصورتی که لینک بالا کار نکرد اینجا کلیک کنید

در مرحله بعدی باید احراز هویت خود را تکمیل نمایید و در نهایت از بخش دعوت از دوستان، کد معرف خود را کپی کرده و به دوستان خود ارسال کنید تا در هنگام ثبت نام از آن استفاده نمایند.

ایردرآپ تبدیل

شرایط دریافت هدایای جشنواره اکسکوینو چیست؟

در ویدیو زیر شرایط و نحوه دریافت هدایای جشنواره برکت و کسب درآمد با دو روش از اکسکوینو بطور کامل توضیح داده شده است.

اکسکوینو چیست؟

یک صرافی دانش بنیان ارز دیجیتال ایرانی است که از سال 1396 فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش رمز ارز ها آغاز نموده.

هدایای جشنواره برکت چیست؟

از 10 کاردانو الی 1 بیت کوین در ازای دعوت از 5 الی 1000 نفر از دوستان ، آن هم بدون قرعه کشی

آیا صرافی اکسکوینو معبتر است؟

در نبود قانون رمز ارز ها در کشور، ملاک تعیین اعتبار صرافی ها مواردی چون: تعداد کاربران فعال، تجربه و رضایت آنها، خدمات رقابتی و صد البته امنیت و پاسخگویی آنها می باشد. در مورد صرافی اکسکوینو تا کنون مشکلی گزارش نشده جز سرعت پایین پشتیبانی و عدم پشتیبانی از ایردرآپ ها.

آیا صرفی اکسکوینو امنیت دارد؟

توکن هدیه ای اکسکوین و پرداخت سود به مانده حساب کاربران در انتهای هر سال جز مواردی است که اندکی حساسیت را ایجاد کرده بود، ولی ظاهرا این حساسیت یا کم شده یا بطورکامل رفع (از دقیقش بی اطلاعیم). اما تا کنون مشکلی از سوی خود کاربران گزارش نشده.

آیا اکسکوینو دانش بنیان است؟

بله صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو تحت مالکیت شرکت دانش بنیان توفاد (توسعه فن آوری آرین داده پیوسته ایرانیان) بوده و دارای نشان دانش بنیان و ثبت دانش بنیان می باشد.

آیا اکسکوینو اپلیکیشن موبایل دارد؟

بله هم نسخه اندروید و هم ای او اس دارد.

کسب درآمد از اکسکوینو چگونه است؟

با دعوت از دوستان خود به صرافی اکسکوینو از طریق کد دعوتتان می توانید از کارمزد معاملات آنها کسب درآمد کنید.

سلب مسئولیت1: لازم به ذکر است که این مطلب صرفا یک رپورتاژ بوده و هیچ مسئولیتی در قبال عملکرد صرافی اکسکوینو متوجه مالکان این سایت و نویسنده آن نیست. همچنین کد رفرال موجود ارتباطی به گردانندگان این سایت ندارد.

سلب مسئولیت2: این مطلب بر اساس پرس و جو های به عمل آمده نگارش شده و درصورتی که ایرادی به آن وارد شود، حق اصلاح متن آن محفوظ است.

هشدار! : به رغم همیشه، اکیدا توصیه می گردد که قبل از انجام هر گونه سرمایه گذاری از طریق هر صرافی ای و قبل از هر اقدام، تحقیقات لازمه را پیرامون آن به عمل بیاورید.

اشتراک گذاری این مطلب در:

واتساپ
تلگرام
لینکدین
توییتر
فیسبوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *