پیدا کردن کد پستی از روی نقشه

پیدا کردن کد پستی از روی نقشه
حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به کد پستی منزل ، دفتر یا محل کار خود داشته باشید ولی آن را پیدا نکنید. حتی ممکن است کد پستی شما پس از چند سال توسط اداره پست تغییر کرده باشد. در این مقاله پیدا کردن کد پستی از روی نقشه را به شما یاد خواهیم داد.

حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به کدپستی منزل ، دفتر یا محل کار خود داشته باشید ولی آن را پیدا نکنید. حتی ممکن است کد پستی شما پس از چند سال توسط اداره پست تغییر کرده باشد. در این مقاله پیدا کردن کد پستی از روی نقشه را به شما یاد خواهیم داد.

چرا به کد پستی نیاز داریم؟

امروزه داشتن کد پستی یکی از لازمه های خرید آنلاین، ثبت نام ها، تغییر اسناد، تحویل مدارک و… می باشد. از خرید آنلاین از دیجی کالا گرفته تا تحویل کارت سوخت، کارت ملی، ثبت اطلاعات ملکی، ثبت‌نام خودرو، سامانه ثنا، بورس و… بنابراین پاسخ این سوال که چرا به کد پستی نیاز داریم کاملا مشخص است. اما نداشتن این کد می تواند واقعا شما را کلافه و وقت تان را هدر دهد. حال این سوال مطرح می شود که چگونه کدپستی ۱۰ رقمی را پیدا کنیم.

روش های رایج یافتن کد پستی

در گذشته برای روش های مختلفی برای پیدا کردن کد پستی وجود داشتند. این روش ها عبارت اند از: کد پستی درج شده روی قبوض مخابرات و شهرداری ، سند ملکی ، مراجعه حضوری به اداره پست، یافتن کد پستی از روی نقشه و…

حال با حذف برخی از این موارد و تغییر کد های پستی در برخی مناطق، روش بهتر و خیلی ساده ای به روی کار آمده تا شما به سادگی بتوانید کد پستی خود را بدست آورید.

همچنین بخوانید: قیمت روز گوشی موبایل

دریافت کد پستی منزل از روی نقشه

وبسایت gnaf.post.ir خدمتی است نسبتا جدید از شرکت ملی پست ایران که به وسیله آن امکان دریافت کد پستی منزل از روی نقشه را از طریق نقشه و یا وارد کردن آدرس خواهید داشت. در این روش حتی می توانید واحد های یک ساختمان را انتخاب کنید و برای دریافت کد پستی نیاز به ثبت نام و کار خاصی نیست. همچنین فرقی ندارد که به دنبال کد پستی منزل هستید یا دفتر یا مغازه، با این سامانه امکان مشاهده کد پستی از روی نقشه برای شما بدون هیچ هزینه ای مقدور خواهد بود.

پیدا کردن کد پستی از روی نقشه
نمایی از سامانه دریافت کد پستی اداره پست

برای این منظور کافی است وارد سایت GNAF شوید و پس از انتخاب استان و شهر، موقعیت خود را روی نقشه پیدا کنید. اکنون باید ساختمان خود را روی نقشه انتخاب کرده، و پس از واردن نمودن عبارت امنیتی برای سنجش انسان بودن، می توانید کد پستی خود نیز از طریق لوکیشن مشاهده کنید.

سوالات:

چگونه کد پستی خود را پیدا کنیم؟

1- کد پستی درج شده رو قبوض مخابرات
2-کد پستی قبض های شهرداری و عوارض نوسازی
3- سند ملکی و یا اجاره نامه
4- پیدا کردن کد از طریق نقشه اداره پست (طبق آموزش این مطلب)
5- دریافت از شماره مخابراتی 7087

پیدا کردن کد پستی برای دیجی کالا چگونه است؟

با استفاده از راهکار های مشترک توضیح داده شده می توانید کد پستی خود را برای دیجی کالا پیدا کنید.

پیدا کردن کد پستی برای صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟

به راحتی می توانید از طریق راه حل های گفته شده داخل این مطلب و نقشه اداره پست این کار را انجام دهید.

اشتراک گذاری این مطلب در:

واتساپ
تلگرام
لینکدین
توییتر
فیسبوک

8 پاسخ

    1. اگر اطلاعات کروکی محل مورد نظر (نقشه) درست هست. می تونید ارسال کنید. همچنین دیجی کالا بدون کد تحویل مرسوله رو به کسی تحویل نمیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *